Direktlänk till inlägg 30 november 2020

Karantän

Av Eva Larsen - 30 november 2020 16:40

Yes...då kom till oss.. Fredrik har länge påpekat att det är jag som kommer att komma hem med den röda bollen med piggar...men det va herren i huset som tog hem det. Nu sitter hela familjen isolerad!! Hela mitt huvud gungar ! Precis som om jag varit på en kryssning, men utan båt, alkohol och Toblerone.
Jag vet ärligt talat inte vad som är värst med denna isolering..bråket mellan alla familjemedlemmar eller själva Coronan. Familjens barn har skapat helt nya namn på alla i familjen..då pratar vi namn som inte finns med i vår svenska kalender.
Handlingen sker av en fantastisk granne, nästan så man skäms va väl de tar hand om oss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Larsen - 18 december 2020 20:28


Om ni någon jobbarkompisar har tagit sig in på min blogg eller till och med du kära chef (man vet ju aldrig) så vill jag bara påpeka att ni ska ta detta med glimten i ögat.. Jag är en ganska så ovanlig människa, men vet ni vad jag tycker är ohygglig...

Av Eva Larsen - 18 december 2020 18:00

Japp, nu sitter jag äntligen framför min blogg igen. Tiden hemma har varit, ja vad ska man säga..annorlunda jag började jobba i måndags...tror jag minns inte så noga faktiskt...Jag va sjukt orolig att min cykel skulle vara stulen när den fick stå hel...

Av Eva Larsen - 26 november 2020 23:08

Eftersom att jag blev avstängd från Facebook i 24 timmar så har mitt liv förändrats..inte mycket. Nu sitter jag som en mupp i soffan och tittar rakt fram. Vad händer nu liksom? Jag kan varken gilla eller kommentera. Bara scrolla. Men jag känner ju at...

Av Eva Larsen - 25 november 2020 14:10


Jag vet faktiskt inte vad det är för fel på mig...då menar jag samarbetet mellan min hjärna och kakhålet som inte samarbetar riktigt som på andra människor..jag har en hjärna i alla fall. Det bekräftade min läkare idag efter att jag sagt att de är sk...

Av Eva Larsen - 20 november 2020 21:01

Fredagar hos familjen Larsen/Norstedt är speciell och lite av en ritual..alla dagar är ganska lika fredagsmysdagen egentligen, men just fredagar känns det mer okej att ringa med sin mobil till sitt barn och ropa så hela butiken ska höra (och tänka oj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg så här långt?
 Nej, den är skittråkig.
 LÄGG NER DEN FÖR FAN
 Den är okej som tidsfördriv
 Ja men jag gillar den
 Fortsätt för 17

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards